خدمات و پشتیبانی

آموزش تخصصی نرم افزارهای BPMS

آموزش تخصصی و راه اندازی نرم افزار BPMS

یکی از خدمات اصلی و حائز اهمیت ما در پیدار ،‌ ارائه آموزش های تخصصی و راه اندازی سیستم نرم افزار BPMS می باشد. می‌توان گفت با توجه به ابزار وسیع و امکانات گسترده ای که نرم افزار BPMS ارائه می نماید، وجود سرفصل های آموزشی به نحوی که تمامی ابعاد نرم افزار را تشریح و بیان کند یک ضرورت جدی و قابل توجه می باشد.

در واقع از آنجا که سایر ابزار های نرم افزاری محدوه مشخصی از ابعاد و امکانات دارند موضوع آموزش در آن ها گسترده و  وسیع نمی باشد و معمولا در یک دوره کوتاه به نتیجه خواهند رسید اما در خصوص نرم افزار های BPMS آموزش های تخصصی ما در پیدار سرفصل های جامعی را شامل شده و اغلب در یک بازه زمانی یک تا دو ماهه انجام خواهد شد.

این آموزش ها غالبا از طریق آموزش های تخصصی حضوری،‌ فیلم های آموزشی،‌ سیستم تیکتینگ و یا سایر راه های ارتباطی دیگر که از آن طریق مفاهیم نرم افزار BPMS به بهترین شکل ممکن انتقال یابند ارائه می شوند. سرفصل‌ها نیز عمدتا در موضوعاتی مثل فرم ساز،  فرآیند ساز،‌ گزارش ساز، کدنویسی، امنیت و… خواهد بود. حتی در صورت نیاز و درخواست کارفرما، آموزش‌های تخصصی در خصوص مبانی نرم افزار BPMS و نحوه دیاگرام کشی و تعریف فرایندهای سلزمانی نیز صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *