خدمات و پشتیبانی

مشاوره انتخاب و راه اندازی نرم افزار BPMS

Baner-BPMS-Consulting-min

پیچیدگی ساختاری سازمان ها از یک طرف و ضرورت همسویی با پیشرفت های تکنولوژی به ویژه در عرصه فن آوری اطلاعات از سوی دیگر سبب گردیده است تا بکارگیری ابزار های نرم افزاری به عنوان یک بازوی کمکی جدی در اجرای فرآیند های سازمانی به عنوان ضرورتی غیر قابل انکار برای مدیران مطرح گردد.

اما فارغ از جایگاه ارزشی و حصول چنین رویکردی در بدنه تصمیم گیران سازمان، آنچه بسیار تعیین کننده به نظر می رسد حرکت صحیح در مسیر انتخاب ابزار کارامد می باشد.

به ویژه آنکه تجارب شکست خورده در انتخاب نرم افزارهایی با گستره نرم افزار BPMS با توجه به هزینه و زمان قابل ملاحظه ای که از سیستم ها خواهند گرفت،‌ از اهمیت و ضرورت قابل ملاحظه ای برخوردار می باشند. چرا که سازمان ها معمولا منابع قابل توجهی را در مسیر استقرار این ابزار ها مصروف داشته و چنانچه در این جریان موفقیت های مد نظرشان حاصل نگردد، نسبت به کاردکرد این ابزار ها بدبین شده و امکان باز مهندسی و یا انتخاب مجدد بسیار پیچیده و سخت می گردد.

بنابراین وجود یک مشاور خبره در روند هدایت سازمان ها به ویژه در ساختار های بزرگ که دارای بروکراسی ها و فرآیند های پیچیده می باشند،‌ از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار بوده و می تواند انتخاب ها را در مسیر درست هدایت و از تحمیل هزینه های گزاف و به تبع آن هدر رفت منابع به شکل چشمگیری جلوگیری نماید.

شرکت سامانه‌های هوشمند پیدار به پشتوانه تجارب عملیاتی منحصر به فرد در پروژه های بزرگ و تعدد پروژه های انجام شده و نیز تعهد و تخصص توامان متخصصان خود، سازمان شما را در به دست آوردن شناخت کافی از فعالیت های موجود همراهی نموده و همچنین در مسیر تشخیص نياز های واقعی فعلی و آتی سازمان، راهنمایی لازم را در جهت رسیدن به بهترین انتخاب ارائه می نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *