نرم افزار BPMS

نرم افزار BPMS گزارش ساز

Baner-Anilise-Biulder-min

يكي از بخشهاي بسيار مهم در نرم افزار BPMS كه اثر مطلوبي بر سهولت توليد نرم افزار و كيفيت نرم افزارهاي توليد شده دارد، بخش گزارش ساز و ایجاد داشبورد های مدیریتی است كه امكانات متنوعي كه در اختيار طراح مي گذارد.

معمولا در سيستم هاي اطلاعاتي موضوع گزارش به زمان گرفتن خروجي هاي چاپي محدود ميشود اما در نرم افزار BPMS مفهوم گزارش بصورت توسعه يافته اي مورد استفاده بوده و شامل انواع دسترسي كاربران به اطلاعات و در مدل هايي نظير نماي ليستي، آماري، درختي، گراف، ماتريسي، چاپي و … مورد كاربرد ميباشد.

سادگی، انعطاف پذیری و قابلیت لینک با سایر نرم افزارها از مزیت های اصلی موتور گزارش ساز نرم افزار BPMS پیدار در ساخت انواع گزارش های متنی و آماری می باشد و می توان گفت بالغ بر  10  نوع گزارش مختلف در نرم افزار BPMS پیدار قابل طراحی است كه عمدتا شامل موارد ذیل است:

گزارشات لیستی

 

یکی از پرکاربردترین و مرسوم‌ترین انواع گزارش است که خروجی در قالب لیست اطلاعات به کاربر نمایش داده می‌شود. در این حالت طراح میتواند ستون‌های مورد نظر را انتخاب و شرط‌های متنوعی را برای نمایش اطلاعات در اختیار کاربر نهایی قرار دهد.

گزارشات لیستی در BPMS تیناک
گزارش ساز در BPMS تیناک

گزارشات آماری

 

از قابليت‌هاي ويژه نرم افزار BPMS پیدار امكان طراحي انواع نمودارها و گزارشات آماري ميباشد. با استفاده از اين قابليت خروجي يك گزارش به جاي ليستي از اطلاعات ميتواند بصورت نمودار نمايش داده شود.

با کمک این ابزار کاربر قادرست نمودار‌های مورد نظر را بر اساس فاکتور‌های متعدد نسبت به یکدیگر و بصورت تودرتو ترسیم و از طریق خروجی‌های مختلف به نمایش درآورد.

گزارشات درختواره

 

در این حالت خروجی اطلاعات بصورت درختواره برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود.

گزارشات درختواره در BPMS تیناک
گزارش نمای تقویمی BPMS

نمای تقویمی

 

در این حالت امکان نمای تقویمی و بهره‌مندی از امکانات زمان‌بندی برای کاربر فراهم می‌شود.

گزارشات گراف در BPMS

 

در این حالت خروجی اطلاعات بصورت گراف به کاربر نمایش داده می‌شود.

گزارشات گراف در BPMS
 
گزارش ماتریسی
خروجي اين گزارشات به منظور مدل‌سازي اطلاعات ماتريسي مانند جداول ضرايب حقوقي و يا امتيازدهي مورد استفاده قرار ميگيرد و انعطاف بالايي براي انجام محاسبات پيچيده و فرمول‌نويسي در اختيار كاربر قرار ميدهد.

گزارش چاپی

 

برای طراحي گزارشات چاپي با استفاده از نرم افزار BPMS (سیستم ساز) ابزار قدرتمندي در اختیار طراح سیستم قرار می‌گیرد که با آن می‌توان انواع گزارشات پیچیده چاپی را طراحی نمود.

گزارش چاپی در BPMS تیناک
گزارش گانت در BPMS تیناک

گزارش گانت

 

گزارش گانت می‌تواند در سیستم‌های مدیریت کار بسیار کاربردی و برای نمایش انواع زمان‌بندی مورد استفاده قرار گیرد.

داشبوردهای مدیریتی

 

یکی از امکانات ویژه و جذاب نرم افزار BPMS (سیستم‌ساز) امکان طراحی داشبوردهای مدیریتی متنوع و کاربردی می‌باشد.

گزارش داشبوردهای مدیریتی BPMS - نرم افزار منابع انسانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *